استند نمایشگاهی برپا کردن یک غرفه نمایشگاهی

10 / 10
از 1 کاربر
بازگشت به لیست مقالات » | چهارشنبه 27 ارديبهشت 1396 در ساعت 12 : 59 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

از استند نمایشگاهی و سازه های و تجهیزات قابل حمل نمایشگاهی چه می دانید؟

سایت پرنیان نقره ای (ارائه دهنده سازه ها و استند نمایشگاهی از انواع رول آپ ، پاپ آپ ، استند ، میز کانتر نمایشگاهی و ..) برای غرفه های نمایشگاهی، سازه های قابل حمل برای شما پیشنهادهای ویژه ای دارد.

برپا کردن یک غرفه نمایشگاهی می تواند راحت نباشد و یافتن یک طرح کامل و جامع که در محیط محدود غرفه بتواند گویای محصولات و نمونه کارها و پس از آن شناخته شدن و فروش محصولات ارائه شده در غرفه شود نیاز به بررسی دقیق تری دارد.

ما در کانون تبلیغاتی پرنیان نقره ای با نمونه کارها و محصولات قابل حمل خود راه حل مناسبی برایتان در نظر گرفته ایم.

کیفیت بالای چاپ با بهره گیری از بروزترین دستگاههای چاپ خیال شما را در چاپ با کیفیت استندها و رول آپ و پاپ آپ نمایشگاهی راحت می کند تا غرفه نمایشگاهی شما جلوه بهتری داشته باشد.

هر غرفه ای در نمایشگاه ها به طور کامل باید مشخصات خود را به صورت برند و کاملا مشخص مطرح کنند و از استفاده ی چیزهای غیر ضروری در طراحی به صورت درشت و بزرگ خود داری کنید و تنها به نام ها و اسم هایی که توسط کاتالوگ ها و بروشورها معرفی کامل می شوند قناعت کنید

از طرح های مفهومی و زیبایی که با هارمونی و رنگ بندی سازمانی شما هم خوانی داشته باشد استفاده کنید.

اگر شما نمی توانید ذهنیت درستی نسبت به چیدمان و طراحی غرفه نمایشگاهی خود داشته باشید به صفحه نمونه کارهای پرنیان نقره ای مراجعه کنید.
با مراجعه به قسمت سازه های نمایشگاهی طیف وسیعی از استندهای نمایشگاهی ، رول آپ و پاپ آپ های قابل حمل را ملاحظه می کنید که در اندازه های مختلف و با سلیقه های مختلف می باشد که برای نمای کلی و ظاهر غرفه شما می تواند مورد استفاده قرار گیرد قیمت و اندازه ها مشخص گردیده است.

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :