انواع استند نمایشگاهی

10 / 10
از 1 کاربر
بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 14 آبان 1396 در ساعت 10 : 15 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

استند نمایشگاهی نوعی سازه است که از بخش هایی نظیر پایه نگه دارنده و بنر چاپ شده تشکیل شده است و عمده دلیل استفاده از انواع استند نمایشگاهی ارائه بیشترین اطلاعات مفید به خریداران و بازدیدکنندگان در مدت زمان کم و به صورت فشرده و خلاصه شده می باشد.

در صورتی که استند نمایشگاهی شما به خوبی طراحی شده باشد و هم چنین به نحو درستی در دسترس افراد قرار داده شده باشد میتوان این امید را داشت که بازدیدکنندگان با مطالعه آن به سمت محصولات و خدمات ارائه شده از جانب شما جذب شده و از کالا و محصولات شما خریداری نمایند.

استفاده از انواع استند نمایشگاهی ویژگی های زیادی داشته که از جمله ی آنها می توان به تبلیغ گسترده ، زیبایی ظاهری ، تنوع بالا، نصب سریع و آسان آن اشاره نمود. این استند ها معمولا با استفاده از مواد اولیه ای چون پلکسی ، گلاس ، پلاستیک و یا فلز ساخته میشوند که با توجه به قابلیت حمل آسانی که از آن برخوردار هستند به راحتی میتوان آنها را در نقاط مختلف نصب و پس از پایان نمایشگاه آنها را جمع و برای نمایشگاه بعدی آماده کنید.

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که انواع استند نمایشگاهی شامل چه نوع استند هایی می باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با انواع استند آشنا کنیم. استند ها به طور کلی در سه بخش استند نمایشگاهی ، استند فروشگاهی و استند تبلیغاتی تولید می شوند که انواع آنها را می توان به نوع های استند رومیزی، استند چوبی و ام دی اف ، استند کراس ، استند تلسکوپی، استند پلاکسی گلاس، استند بامبو، استند ایکس، استند چرخشی، استند لایت باکس و استند پاپ آپ ، استند فلزی ،  استند خرچنگی، استند اسپیس فریم، استند رول آپ و استند فلکه ای  تقسیم بندی کرد.

استفاده از انواع مختلفی از استند مزایای مختلفی داشته که در زیر به صورت خلاصه به آنها اشاره میکنیم:

  • استند های تبلیغاتی قابلیت استفاده در هر دو طرف را دارند
  • این قابلیت وجود دارد که بدون نیاز به تغییر اساسی طرح گرافیکی را تغییر دهید
  • استند ها را میتوان در فضاهای داخلی و خارجی مورد استفاده قرار داد
  • به دلیل تنوع بسیاری که در دنیای استند ها وجود دارد محدودیتی در قالب و فرم استند وجود ندارد
  • با توجه به اینکه قابلیت های استند بسیار بالاست دست مشتری برای تغییر دادن بخش های مختلف آن باز است و میتواند استندی که مد نظر دارد را به راحتی پیاده سازی و اجرا نماید.
  • استند در برابر سایر انواع تبلیغاتی و معرفی، صرفه اقتصادی بیشتری دارد
  • قابلیت حمل آسان داشته و ابعاد و اندازه ی آن به سیلقه ی مشتری قابل تغییر است

استند ها در بخش های مختلفی کاربرد داشته که نمونه هایی از آن را میتوان تبلیغ نمونه غذا ، استفاده در همایشها و کنفرانس ها، معرفی کسب و کار ها و بازاریابی برای آنها ، استفاده در فروشگاه ها و مراکز خرید اشاره کرد. در صورتی که شما نیز به یکی از انواع استند نمایشگاهی نیاز دارید کافی است با شماره های ذکر شده در سایت سیلور پرنیان تماس گرفته و پس از دریافت مشاوره های لازم در این زمینه استند مد نظر خود را سفارش دهید.

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :