سه پایه بوم چیست

10 / 10
از 1 کاربر
بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 27 اسفند 1396 در ساعت 20 : 52 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

سه پایه بوم چیست؟

امروزه در دنیای رقابت و تبلیغات و با پیشرفت تکنولوژی ابزار های زیادی برای تبلیغات وارد بازار شده است . ابزار هایی برای تبلیغات مناسب هستند که بتوانند مشتری بیشتری جذب کنند. استند سه پایه بوم یک ابزار تبیلغاتی می باشد که توانسته در بین افراد محبوبیت زیادی به دست بیاورد.

سه پایه بوم مانند یک پایه برای تبلیغات شما می باشد و باعث می شود که نظر افراد به نوع نمایش تبلیغ جلب شود. به کمک تخته شاسی و سه پایه بوم می توانید به راحتی فروش محصولات خود را بالا ببرید.

شما با چاپ تبلیغات خود بر روی تخته شاسی و قرار دادن آن بر روی سه پایه بوم می توانید فروش محصولات را چند برابر کنید ، سه پایه بوم غیر از تبلیغات کاربرد های دیگری نیز دارد و می توانید از آن به عنوان سه بوم نقاشی استفاده کنید.

سه پایه بوم بسیار سبک بوده و شما می توانید آن را به راحتی جابجا کنید و در محل های شلوغ و پردد قرار دهید ، سه پایه بوم در برابر تنش ، ضربه مقاوم بوده ایستایی خود را حفظ می کند.

کاربرد های سه پایه بوم

سه پایه بوم برای به نمایش در آوردن تبلیغات بسیار مناسب بوده و بازتاب تبلیغاتی مفیدی داشته است. پایه های سه پایه بوم به صورت تلسکوپی می باشد و می توانید پایه های آن را در ابعاد های مختلف تنظیم کنید.

مشخصات و کاربرد های سه پایه بوم

1)     سه پایه بوم دارای سه پایه تلسکوپی می باشد که قابلیت تنظیم ارتفاء دارد.

2)     می توانید تبلیغات خود را در هر ابعاد بر روی سه پایه بوم قرار دهید.

3)     قابلیت استفاده در آتلیه ها و نمایشگاه

کاربرد های سه پایه بوم در عکاسی

 

برای عکاسی ثابت بودن عکس بسیار مهم است و آنان از سه پایه بوم های چوبی برای اینکار استفاده می کنند ، سه پایه بوم های چوبی به دلیل وزن زیاد و جاگیر بودن کار کردن با آن را کمی سخت کرده بود اما با پیشرفت تکنولوژی و ساخت سه پایه بوم های بهتر و سبک باعث شده است این مشکل برطرف شود.

فروش سه پایه بوم

شرکت پرنیان نقره ای اقدام به فروش محصولات سه پایه بوم به صورت عمده و تکی نموده است شما می توانید برای سفارش سه پایه بوم به شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

شماره تماس : 66563180 و 66563186

سه پایه بوم چیست

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :