همه چیز در مورد میز کانتر

10 / 10
از 1 کاربر
بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 27 اسفند 1396 در ساعت 20 : 34 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

 

همه چیز در مورد میز کانتر

میز کانتر یکی از انواع سازه های نمایشگاهی می باشد که جهت تبلیغات محصولات یا خدمات از آن  استفاده می شود که علاوه بر اینکه میز می باشد وظیفه نگهداری از کاتالوگ ها و دیگر تبلیغات یا محصولات را در طبقه بندی های مشخصی بر عهده دارد. میز کانتر پرتابل بوده  و تفاوتی که با میز های معمولی دارد اینست که سبک بوده و قابلیت چاپ دارد و تبلیغات چاپ شده بر روی میز کانتر قابلیت تعویض نیز دارد.

همچنین میز کانتر باید دارای خصوصیاتی باشد که از آن جمله باید به استقامت آن اشاره کرد. ابعاد میز کانتر را باید با توجه به فضایی که برای محل تبلیغ در نظر گرفته اید انتخاب کنید. همچنین طراحی یک بنر تبلیغاتی برای این میز با رعایت اصول طراحی مناسب می تواند در جلب مشتری بسیار تاثیرگذار باشد. در این بنر نیازی نیست که همه جای بنر را از اطلاعات و عکس پر کنید چون در اینصورت معمولاً مشتری تمایلی به خواندن همه مطالب پیدا نمی کند و خسته می شود و تبلیغات تاثیر خود را نخواهد گذاشت.

انواع مختلفی از میز کانتر وجود دارد که بر حسب نیاز می توانید به انتخاب یکی از آن ها بپردازید.  میز کانتر یک نفره به دلیل اشغال فضای کم و سبکی هنگام حمل و نقل طرفداران بسیاری دارد. میز کانتر از تعدادی قفسه تشکیل شده است تا فرد بتواند انواع مختلف تبلیغات خود را در قفسه های مختلف به مشتری ارائه دهد. میز کانتر در بسیاری از مکان ها از جمله فروشگاه های نمایشگاهی و غرفه ها و بسیاری دیگر از مکان ها قابل استفاده می باشد. از دیگر ا ستفاده های میز کانتر در کنفرانس ها و سخنرانی ها جهت قرار دادن لپ تاپ می باشد.

 این میز بر اساس نوع چاپ و جنس سازه انواع مختلفی دارد که بر حسب نیاز و سلیقه می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید. جنس این میز ها معمولاً از MDF  می باشد که روکش PVC دارند که در برابر فشار، مقاومت خوبی دارند و قابلیت جمع شدن هم دارد.

از انواع میز کانتر می توان به میز کانتر تاجدار ، مگنتی، ریلی، ساعتی و مینی اشاره کرد. میز کانتر تاجدار یک میز در بالای خود یک لوح دارد. در نوع میز کانتر مگنتی طرح چاپی جلوی میز با مگنت متصل می شود.

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :