کاربرد استند نمایشگاهی

10 / 10
از 1 کاربر
بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 27 اسفند 1396 در ساعت 20 : 29 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

کاربرد استند نمایشگاهی

آیا تا به حال نام استند نمایشگاهی را شنیده اید و یا با کاربرد استند نمایشگاهی آشنا هستید؟ در ادامه با سیلور پرنیان همراه باشید تا به شما بگوییم استند نمایشگاهی چیست و کاربرد استند نمایشگاهی را برای شما شرح دهیم.

از استند نمایشگاهی یا همان استند های تبلیغاتی در بخش های مختلفی استفاده می شود یکی از این بخش ها نمایشگاه ها می باشد زیرا در این نمایشگاه ها افرادی مراجعه می کنند که به قصد خرید کالا و یا استفاده از خدماتی به آن مراجعه کرده اند؛ در صورتی که شما این کالا یا خدمات را موجود داشته باشید و یا آنرا ارائه دهید و بتوانید به خوبی آنرا به کاربرانی که از نمایشگاه دیدن می کنند نمایش دهید این شانس را دارید تا کاربران هدف خود را از میان تمامی افراد جذب کرده و آنها را به مشتریان خود تبدیل کنید.

از دیگر استفاده هایی که از استند تبلیغاتی می شود می توان به استفاده از آنها در فروشگاه ها و مراکز خرید، هتل ها ، کنفرانس ها و... اشاره کرد که در هر محیط با توجه به کارایی که مد نظر از آنها استفاده می نمایند.

استند نمایشگاهی را می توان از مواد اولیه مختلفی ساخت و آنها را در طرح های متنوعی ایجاد نمود. این سازه های نمایشگاهی توانایی این را دارند تا برند ، محصولات و یا خدمات یک شرکت را در قالب چند تصویر و متن به صورت خلاصه و جامع در اختیار کاربران عبوری قرار دهند.

کاربرد استند نمایشگاهی در محل نمایشگاه ها و مراکز خرید

 

استفاده از استند نمایشگاهی چند سالی است که در بین برند های شرکت کننده در نمایشگاه ها رواج یافته و از آن استفاده می کنند. این در حالی است که استفاده از استند نمایشگاهی امروزه دارای اهمیت بیشتری می باشد به صورتی که در کشور های خارجی انجمن های تشکیل یافته است تا استندی طراحی نمایند تا به هنگام نمایش در یک نمایشگاه بیشترین بازدهی را برای شرکت داشته و تعداد افراد بیشتری را به خرید کالا و یا استفاده از خدمات شرکت مجذوب نماید.

این کشور ها بر این باور رسیده اند که تمامی افراد در 75 درصد مواقع تنها برای آنکه از نمایشگاه دیدن کنند وارد آن می شوند و به قصد خرید کالا یا خدمات خاصی به آن وارد نمی شوند و در 75 درصد مواقع پس از دیدن کالا یا خدمات ارائه شده در نمایشگاه تصمیم می گیرند که از کالا یا خدمات یک برند استفاده کنند. استفاده از استند نمایشگاهی این امکان را برای شما مهیا می کند که این افراد را به مشتریان خود تبدیل و به آنها محصولات یا خدمات خود را معرفی نمایید تا در صورتی که شخص به آنها نیاز داشت نسبت به خرید آنها اقدام نماید.

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :