سه پایه بوم

برای دیده شدن و تجارت موفق نیاز به تبلیغات مناسب دارید تا بتوانید محصولات خود را برای مشتریان معرفی کنید، ابزار های تبلیغاتی زیادی وجود دارد که شما می توانید از آن استفاده کنید اما هر ابزاری نمی تواند شما را بین افراد محبوب کند. زیبایی و جذابیت ابزار تبلیغاتی نیز بسیار مهم است.

سه پایه بوم یک ابزار تبلیغاتی بوده و طراحی آن بسیار منحصر به فرد است ، این ابزار بین افراد جذابیت و طرف دار زیادی دارد و علاوه بر کار تبلیغاتی کار های دیگری نیز می توان توسط سه پایه بوم انجام داد.

سه پایه بوم به دلیل میزان مصرف بالا در تبلیغات و کار های نمایشگاهی روز به روز در حال تغییر و تحول است و نمونه های زیای از آن به بازار امده است ، که شما می توانید برای دیدن نمونه ها اینجا کلیک کنید ، سه پایه بوم ابعاد و طرح های مختلفی دارد و شما می توانید با توجه به میزان فضای خود سه پایه بوم خود را سفارش دهید.

سه پایه بوم به مرور زمان بین افراد طرفداران زیادی پیدا کرد و افراد سعی کردن با ایجاد نمودن تغییراتی در ساخت سه پایه بوم میزان محبوبیت آن را بیتشر کنند و سه پایه بوم را در جنس های فلزی ، چوبی ، الومینیومی عرضه کردند .

سه پایه بوم به دلیل تغییر در جنس ساختار آن بسیار سبک شده است و شما می توانید آن را به راحتی جابجا کنید.

کاربرد و مزایای سه پایه بوم را باهم مرور کردیم و ابزار سه پایه بوم  می تواند بهترین وسیله برای معرفی محصولات باشد. اینگونه شما می توانید مشتریان بیشتری جذب کنید.

حال به تخصص اصلی شرکت پرنیان نقره ای می پردازیم ، سازه ها و ابزار های تبلیغاتی که شاید شما آن ها به اسم های دیگر بشناسید مانند :

سه پایه بوم ، سه پایه بوم تخته شاسی , سه پایه بوم نمایشگاهی , استند سه پایه بوم , سه پایه بوم شاسی , سه پایه تخته شاسی نمایشگاهی , سه پایه , سه پایه بوم نقاشی و ...

شرکت پرنیان نقره ای در طراحی و فروش محصولات نمایشگاهی و همچنین طراحی گرافیک و چاپ فعالیت دارد ، محصولات نمایشگاهی پرنیان نقره ای عبارت اند از :

1) پاپ آپ استند

2) رول آپ استند

3)کاتولوگ استند

4) میز کانتر

5) استند

6) تخته شاسی

7) اسپیس فریم

8) استند لایت باکس

9) قاب فنری

10) راه بند و ....

برای دیدن تمامی محصولات کلیک کنید.

شما می توانید برای سفارش چاپ محصولات نمایشگاهی و یا سفارش سازه های نمایشگاهی به شماره 66563180  و  66563181  تماس یگیرید.

توجه داشته باشید تمامی محصولات شرکت پرنیان استند دارای گارانتی می باشند و محصولات با کفیت بالا به تولید می رسد. شما می توانید برای دیدن نمونه کار های ما اینجا کلیک کنید.

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :