انواع سازه های نمایشگاهی

10 / 10
از 1 کاربر
بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 27 اسفند 1396 در ساعت 20 : 31 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

انواع سازه های نمایشگاهی

اگر صاحب کسب و کاری باشید مطمئنا تا به حال حداقل یک نمایشگاه مرتبط با حوزه فعالیتتان شرکت کرده اید و یا دست کم به فکر شرکت در آن نمایشگاه بوده اید. همانطور که می دانید جذب مخاطب ، تبدیل آن به مشتری بلقوه و سپس تبدیل مشتری بلقوه به مشتری بلفعل و وفادار کردن آن نسبت به برند شما، اساس اصلی هر کسب و کاری می باشد و تمامی مدیران در تلاش هستند تا با در پیش گرفتن سیاست هایی تعداد مشتریان وفادار خود را بیشتر از پیش نمایند.

شرکت در نمایشگاه یکی از راه هایی است که شما می توانید با استفاده از آن افرادی که حتی ممکن است نامی از برند و محصولات شما تا به آن موقع نشنیده اند را با برند محصولات و یا خدمات خود آشنا نمایید و از آنها مشتری وفادار بسازید. از راه هایی که می توانید به صورت خلاصه و مفید بیشترین اطلاعات را پیرامون برند خود و محصولات و خدماتی که ارائه می دهید استفاده از انواع سازه های نمایشگاهی می باشد. برای آنکه اطلاعات بیشتری راجع به انواع سازه های نمایشگاهی به دست آورید تا انتها با سیلور پرنیان همراه باشید.

در ابتدا سازه های نمایشگاهی را تعریف می کنیم. سازه های نمایشگاهی عمدتا به ابزار و وسایلی که از آن برای تزئین غرفه های نمایشگاهی استفاده می شود گفته می شود همچنین می توان از این مدل سازه ها برای معرفی محصولات و خدمات برند خود استفاده نمایید.

تبلیغاتی که در نمایشگاه استفاده می کنید نوعی رسانه خاص تلقی می شود که از آن برای بازاریابی و جذب مخاطب هدف میتوان استفاده نمود. توجه داشته باشید که وقتی در نمایشگاهی حضور پیدا می کنید مطمئنا در آن نمایشگاه رقبای شما نیز حضور دارند و ممکن است همان کالا یا خدماتی که شما ارائه می دهید را نیز ارائه دهند. نقطه ی پیروزی بخش شما در نمایشگاه استفاده درست و اصولی از فرصت های تبلیغاتی می باشد تا بتوانید افراد بیشتری را به سمت غرفه خود جذب نمایید.

استفاده از بیلبرد های تبلیغاتی با توجه به محدودیت مکانی ، زمانی و مالی که ممکن است گریبانگیر شما باشد صرفه ی بالایی نداشته و استفاده از آنها در نمایشگاه ها زیاد توصیه نمی شود از این رو بیشتر متخصصین نمایشگاهی به جای بیلبورد استفاده از اسپیس های نمایشگاهی که یکی از انواع سازه های نمایشگاهی می باشند را توصیه می کنند. استفاده از این نوع سازه با توجه به محیط کمی که اشغال می کند و همچنین هزینه ی مناسبی که طراحی و ساخت آن در بر می گیرد یکی از راه های زود بازده برای شرکت در نمایشگاه می باشد.

توجه داشته باشید که غرفه ی شما در نمایشگاه نمادی از تمام بخش های شرکت و یا کارخانه شماست و باید به نوعی عمل کنید تا تمام و یا بیشترین میزان محصولات و خدماتتان را به مشتریانتان ارائه دهید و آنها را با خدمات و محصولات خود آشنا نمایید.

یکی دیگر از راه هایی که می توانید از آن برای جذب بیشتر مخاطب استفاده نمایید استفاده از پاپ آپ و میز کانتر می باشد اینگونه سازه ها در گروه سازه های از پیش ساخته شده قرار گرفته و در مدت زمان کم و توسط یک الی دو نفر از پرسنل شما قابل اجرا در محیط نمایشگاه می باشند. این راحتی در استفاده در کنار عمر طولانی و امکان استفاده در نمایشگاه های متعدد از مزایای استفاده از اینگونه سازه های نمایشگاهی می باشد.

در پایان به معرفی کوتاهی از انواع سازه های نمایشگاهی خواهیم پرداخت. در صورتی که شما نیز به زودی در نمایشگاهی مرتبط با حوزه فعالیت خود شرکت می کنید به شما پیشنهاد می کنیم از یک یا تعدادی از این سازه ها در غرفه خود استفاده نمایید و بازدهی عالی آن را مشاهده نمایید.

انواع سازه‌ های نمایشگاهی عبارتند از : پاپ آپ ،  ميز كانتر ، رول آپ ، كاتالوگ استند ، استند نمایشگاهی ، قاب فنري، تخته شاسي، فوم برد شاسي، پوستر اسنپ، اسپيس فرم، پانل نمايشگاهي و غیره.

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :