پاپ آپ استند چیست؟

10 / 10
از 1 کاربر
بازگشت به لیست مقالات » | یکشنبه 27 اسفند 1396 در ساعت 20 : 42 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

پاپ آپ استند چیست؟

در صورتی که شما هم جز آن دسته از کسب و کار هایی هستید که به تازگی قصد شرکت در نمایشگاهی را دارید به شما پیشنهاد می کنیم که ابتدا مقاله پاپ آپ استند چیست از سیلور پرنیان را مطالعه نمایید و سپس  با فراهم آوردن شرایط لازمه درصد حضور موفق خود را در نمایشگاه افزایش دهید و کالا یا خدمات بیشتری را به فروش برسانید.

پاپ آپ استند یکی از روش های تبلیغاتی بسیار موثر در نمایشگاه ها است. برای اینکه در نمایشگاهی که در آن شرکت نموده اید موفق ظاهر شوید اصل اول شکل و شمایل ظاهری غرفه ای است که در آن حضور دارید، هر چه در زیبایی و رنگ بندی غرفه ی خود ذوق و سلیقه ی بیشتری به کار ببرید مطمئنا مشتری های بیشتری را به سمت غرفه خود جذب می نمایید.

نکته ای که در امر نمایشگاه ها به وفور می توان با آن برخورد کرد، هزینه ی بالای اجاره فضا و ساخت غرفه برای کسب و کار ها می باشد، شما میتوانید با در نظر گرفتن یک قالب کلی از پیش ساخته شده برای غرفه ی خود ، این قالب را در نمایشگاه های مختلف مورد استفاده قرار دهید این سازه ها با توجه به وزن کم و قابلیت حمل آسان آنها بهترین گزینه برای شرکت در نمایشگاه های مختلف می باشند.

البته باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که استفاده از اینگونه سازه های از پیش ساخته شده تنها مناسب شرکت در نمایشگاه های استانی می باشد و در صورتی که شما مایل به شرکت در نمایشگاه های فرامرزی هستید باید برای جلب توجه بیشتر از برای دریافت فضای بیشتر و ساخت غرفه هزینه های بالایی پرداخت نمایید این در حالی است که در نمایشگاه های استانی می توانید از پاپ آپ استند استفاده نمایید. برای اینکه بدانید پاپ آپ استند چیست در ادامه با ما همراه باشید.

پاپ آپ استند انواع مختلفی دارد که پاپ آپ نمایشگاهی یکی از معروف ترین و پر استفاده ترین پاپ آپ استند می باشد. پاپ آپ نمایشگاهی یا همان پاپ آپ استند نمایشگاهی را می توان جز بزرگ ترین نوع استند در نظر گرفت. این استند می تواند انواع پوستر را بر روی خود نگه داشته و آنها را در معرض نمایش قرار دهد. از ویژگی های این استند قابل حمل بودن، سبک و حجم کم آنها را می توان نام برد. از این دست استند علاوه بر نمایشگاه در در انواع کنفرانس ها ، مترو و فرودگاه، فروشگاه های زنجیره ای و... استفاده نمود. از پاپ آپ استند برای تبلیغات و اطلاع رسانی نیز می توان استفاده نمود . بسته به آنکه چه مدل استندی مورد نظر باشد کیف مخصوص حمل استند در اختیار شما قرار داده می شود که به وسیله ی آن می توانید با آسودگی بیشتری استند مد نظر را حمل نمایید. در برخی از انواع استند نمایشگاهی امکاناتی مانند مگنتی بودن پوستر و اتصال آن به وسیله ی آهن ربا به استند، داشتن پرژکتور در بالای استند و... اشاره نمود.

برای آنکه در نمایشگاه مربوطه موفق ظاهر شوید بایستی در ابتدای امر از طراحان گرافیک با سابقه ای کمک بگیرید چون استند فروشگاهی بیشترین تاثیر را در جلب توجه اشخاص دارد، همچمنین برای چاپ نوشته خود باید با دستگاه ها قوی و بدون مشکل استفاده نمود تا در نهایت بتوانید استندی مطابق با خواسته های خود داشته باشید و از آن در نمایشگاه های مختلف استفاده نمایید.

با توجه به این که سایز چاپ های استند بزرگ می باشد حتما باید گرافیست با سابقه ای آنرا طراحی نماید زیرا این گونه چاپ ها در چاپخانه برش خورده و در صورتی که طراحی به درستی انجام نشود ممکن است کار نهایی با زیبایی مورد انتظار چاپ نشود.

در صورتی که مایل به داشتن پاپ آپ استند و استند نمایشگاهی و یا هر نوع استند دیگری هستید می توانید از محصولات موجود بر روی سایت سیلور پرنیان دیدن نموده و پس از مقایسه محصولات با شماره های ذکر شده در سایت تماس گرفته و از مشاوره رایگان هم برخوردار شوید و سپس طرح خود را برای ساخت استند ارائه نمایید.

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :